IBO
Procedury reklamacyjne dotyczące produktów marki IBO
Produkt należy spakować i odpowiednio zabezpieczyć aby nie był narażony w żaden sposób na uszkodzenie podczas transportu. Produkty popękane, z wgnieceniami i jakimikolwiek uszkodzeniami zewnętrznymi nie będą brane pod uwagę w procesie rozpatrzenia gwarancji.
Po odbiór przesyłki zamawiamy firmę kurierską DPD pod nr tel. 22/577-55-55
Proszę się umówić na odbiór przesyłki podając wszystkie dane zamieszczone poniżej, Nr klienta: 173448 Hasło: 215288
Należy poprosić kuriera o naklejki ostrzegawcze - uwaga szkło - nie rzucać
Osoba do kontaktu
- Hubert Kowieski
Adres do wysyłki paczki
- DAMBAT Pass 21, hala B, park Hillwood Błonie 05-870 Błonie.
Dokumenty wymagane do dołączenia do pompy/urządzenia
- Karta gwarancyjna (musi być potwierdzona przez sprzedawcę podpisem i pieczątką. Karta gwarancyjna bez załączonego oryginalnego dokumentu zakupu jest nieważna)
- Dowód zakupu
- Namiary zwrotne imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego, dokładny adres wysyłki gdzie pompa ma zostać odesłana po naprawie
- Powód reklamacji
UWAGA !!!
Brak wymaganych dokumentów przy pompie wydłuży czas realizacji reklamacji.