Sprzedaż hurtowa

IBO

Procedury reklamacyjne dotyczące produktów marki IBO

Produkt należy spakować i odpowiednio zabezpieczyć aby nie był narażony w żaden sposób na uszkodzenie podczas transportu. Produkty popękane, z wgnieceniami i jakimikolwiek uszkodzeniami zewnętrznymi nie będą brane pod uwagę w procesie rozpatrzenia gwarancji.

Po odbiór przesyłki zamawiamy firmę kurierską DPD pod nr tel. 22/577-55-55

Proszę się umówić na odbiór przesyłki podając wszystkie dane zamieszczone poniżej, Nr klienta: 173448 Hasło: 215288

Należy poprosić kuriera o naklejki ostrzegawcze - uwaga szkło - nie rzucać

Osoba do kontaktu

  • Hubert Kowieski

 

Adres do wysyłki paczki

  • DAMBAT Pass 21, hala B, park Hillwood Błonie 05-870 Błonie.

 

Dokumenty wymagane do dołączenia do pompy/urządzenia

  1. Karta gwarancyjna (musi być potwierdzona przez sprzedawcę podpisem i pieczątką. Karta gwarancyjna bez załączonego oryginalnego dokumentu zakupu jest nieważna)
  2. Dowód zakupu
  3. Namiary zwrotne imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego, dokładny adres wysyłki gdzie pompa ma zostać odesłana po naprawie
  4. Powód reklamacji

 

UWAGA !!!

Brak wymaganych dokumentów przy pompie wydłuży czas realizacji reklamacji.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel