dowiedz się więcej

Termin dostawy 



czas oczekiwania = czas realizacji + czas dostarczenia

    Czas oczekiwania na przesyłkę jest sumą czasu realizacji zamówienia oraz czasu jej dostarczenia przez spedytora (DPD, Poczta). Przeciętny czas realizacji zamówienia trwa od 2-5 dni roboczych. W przypadku płatności kartą lub przedpłaty na konto, czas realizacji rozpoczyna się od momentu zaksięgowania wpłaty.
    W sytuacji gdy zamawiany towar wymaga sprowadzenia od dostawcy lub towar sprowadzany jest na  specjalne życzenie klienta (lub innych powodów, o których mowa w Regulaminie sklepu) czas realizacji zamówienia może się wydłużyć, o czym Klient będzie informowany poprzez e-mail lub telefonicznie.
    Więcej szczegółów dotyczących wysyłki oraz czasów realizacji w „Regulaminie sklepu”.
 
    Wysyłka realizowana jest za pośrednictwem kuriera DPD lub Poczty Polskiej na terenie Polski i zagranicy.


             wysyłka jack.pl - kurier DPD

    
    Monitoruj paczki i fracht w DPD


    Jeśli chcesz znać status swojej paczki po nadaniu monitoruj przesyłkę przy pomocy numeru monitorowania.
    Co to jest numer monitorowania?
    W firmie DPD numery monitorowania służą do identyfikacji i monitorowania przesyłek na wszystkich etapach ich obsługi w systemie DPD, aż do momentu dotarcia do miejsca przeznaczenia. Numery są przypisywane automatycznie przez system.

Aby sprawdzić status paczki wejdź:
   
www.dpd.com.pl

     Monitoruj paczki w Poczcie Polskiej


    Uprzejmie informujemy, że Poczta Polska S.A. uruchomiła na stronie internetowej ogólnie dostępną wyszukiwarkę przesyłek - wybieraną ikonką „Śledzenie przesyłek” lub bezpośrednio pod adresem

sledzenie.poczta-polska.pl
   
    Wyszukiwarka funkcjonuje w zakresie wszystkich przesyłek z grupy usług paczkowych:

* paczki pocztowe,
* przesyłki pobraniowe,

i umożliwia sprawdzenie na jakim etapie opracowania jest Państwa przesyłka, nadana za pośrednictwem naszej firmy, zarówno po stronie Poczty Polskiej S.A. jak i operatorów zagranicznych.
     Aby wyszukać przesyłkę należy w polu Identyfikator wpisać pełny numer nadawczy przesyłki wysłany przez obsługę epompa.pl i kliknąć [Szukaj]. Nadmieniamy, że aktualnie wyszukiwarka uruchomiona jest w wersji testowej, zatem w niektórych przypadkach uzyskane informacje mogą nie odzwierciedlać w pełni rzeczywistego statusu sprawdzanej przesyłki. Niemniej jednak mamy nadzieję, że po pełnym wdrożeniu i usunięciu ewentualnych usterek - wyszukiwarka okaże się przydatnym narzędziem do śledzenia przesyłek nadanych Pocztą Polską.


   

Bezpieczne płatności internetowe:
Bezpieczne płatności internetowe
epompa.pl - Pompy i armatura
ul. 3 Maja 68, 43-450 Ustroń
tel. +48 33 854 44 44, +48 33 855 13 87
fax. +48 33 855 13 87 (wew. 30)
biuro(at)epompa.pl
więcej »